ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ....

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ FACEBOOK

Αν και σημαντικό δεν θα ασχοληθώ με το κομμάτι του γιατί είμαστε ή αν πρέπει να είμαστε στο fb κτλ. Θα ασχοληθώ με την ενεργό συμμετοχή μας στο fb.
Το fb είναι για να τα χώνεις, να εκφράζεσαι, να πληροφορείσαι, να επικοινωνείς, να χαλαρώνεις κτλ, τουλάχιστον για μένα αυτά είναι.
Βέβαια δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο (ευτυχώς), εγώ αυτό το αποδέχομαι, εκτός αν κάτι προσβάλλει την αισθητική μου ή νομίζω ότι την προσβάλλει, έχω μάθει να αφήνω περιθώρια λάθους και να αναθεωρώ όπου κρίνω σύμφωνα με την δικιά μου υποκειμενική αντίληψη. Σίγουρα υπάρχουν προτιμήσεις και "ομάδες" (λάικ, σχόλια, ναι και εμένα μου αρέσει να υπάρχει μια ανταπόκριση, πάρε-δώσε, δώσε-πάρε, αλλά μου αρέσει και να κάνω λάικ και να σχολιάζω άσχετα... όσοι αποστασιοποιούνται από εμένα το σέβομαι αλλά θα ήταν υποκριτικό να το αποδεχτώ γιατί δεν το καταλαβαίνω, ίσως απλά συμβαίνει, ίσως και εγώ αποστασιοποιούμαι), εγώ προσπαθώ να μην ανήκω σε καμία, δεν ξέρω αν τα καταφέρνω... Σίγουρα υπάρχουν κοινοί λόγοι για τους οποίους μπαίνουμε στο fb, σίγουρα υπάρχουν και διαφοροποιήσεις και διαφορετικές σκοπιμότητες, σίγουρα υπάρχει και αρκετή σύγχυση μαζί με όλα αυτά, το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό.
Καθένας μάλλον τραβάει τον δρόμο του, και μπορεί να δίνω περισσότερη βαρύτητα στο θέμα από ότι απαιτείται, αλλά ποιος είναι αυτός που μπορεί να ορίσει μέτρο στην αλήθεια; μήπως έτσι δεν ισχυροποιεί και τον δεσμό του με την άγνοια; ε;





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...