ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗ - ΣΚΕΨΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ....

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑΣ; ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Υπάρχει κάτι ομορφότερο, κάτι περισσότερο και σημαντικότερο, κάτι καλύτερο από το να είμαστε οι φυσικοί μας εαυτοί; να είμαστε ευγνώμονες και "ευάλωτοι";
Πολλοί σκέφτονται: έχω φήμη άρα, είμαι ανώτερος σε σχέση με κάποιον άσημο.
Έχω "τέλεια" υγεία άρα είμαι ανώτερος από τους μη υγιείς ή από αυτός που έχουν υποδεέστερη υγεία από μένα (έχω καλύτερα κληρονομικά γονίδια, είμαι πιο αθλητικός, τρέφομαι καλύτερα, κτλ-ένας άλλος ευγονισμός).
Έχω γνώσεις και καλλιέργεια πνεύματος άρα, είμαι ανώτερος από κάποιον που δεν είναι στο δικό μου συγκεκριμένο διανοητικό-πνευματικό επίπεδο.
Είμαι πολυάσχολος,-"μέσα σε όλα" άρα, είμαι ανώτερος και προσφέρω περισσότερα από κάποιον που τυρβάζει λιγότερα πράγματα από εμένα.Κάθε υπερ-δραστήριος άνθρωπος ή που θέλει να είναι, πρέπει να έχει στο νου του, ότι δεν είναι έρμαιο της "πειθαρχίας, δηλαδή της καταναγκαστικής συμμόρφωσης, της μίμησης, του επείγοντος κτλ, και τότε θα μπορέσει να ξεχωρίσει το πραγματικό από το ωφελιμιστικό, και αυτό ισχύει για όλους. 
Είμαι άνθρωπος άρα είμαι ανώτερος από τα φυτά και τα ζώα..
Ανοησίες!
Την ανωτερότητα την δείχνουμε με τον σεβασμό προς τον πλησίον μας.
Ενθουσιαζόμαστε πολύ εύκολα όταν, πετυχαίνουμε κάτι, περισσότερο από όσο χρειάζεται, είτε αυτό είναι μια νίκη σε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, είτε μετά από κάποια αποφοίτηση, είτε μετά από κάποια
νίκη σε έναν ερασιτεχνικό αθλητικό αγώνα, όπως έχουμε μάθει από μικροί, είτε μια "υπεροχή" σε μια συζήτηση,  είτε οτιδήποτε άλλο. Και με αυτόν τον ενθουσιασμό προσπαθούμε να επιβληθούμε, πολλές φορές χωρίς να το θέλουμε, κλέβοντας έτσι την ενέργεια των άλλων. Ταυτόχρονα όμως κλέβουμε και την δικιά μας ενέργεια.
Έτσι δημιουργούμε βία , μέσα και έξω από εμάς. Μπορεί να γίνουμε υπερευαίσθητοι ή εκπληκτικά εγωκεντρικοί. Άρα δεν έχουμε στοργή μέσα μας. Ας ανακαλύψουμε την στοργή μέσα μας, μέσα από το αιθέριο. 
Γιατί να ρισκάρουμε τις ζωές μας;

- Αντώνης Χαρατσής

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...